1 Nisan 2017

FARMASİ MEGA SHOCK MASKARA


Herkese merhabalar bir maskara dosyası oluşturup elimdeki bütün maskaraları sizler için inceleyeceğim. Buna ilk olarak farmasi mega shock maskarası ile başlamak istiyorum. Uzun zamandır kullandığım bir üründü artık hakkında ki düşüncelerim kesinleşti. 


8 gr. olan bu ürünün taraklı bir fırçası var. Uzun ve belirgin kirpikler vaat ediyor. Kalıcılığı ve siyahlığını çok seviyorum. Bu şekilde taraklı fırçaları uygulamak bana daha kolay geliyor. Hemde yapıştırmıyor kirpikleri. 


Daha net anlayabilmeniz için fırçayı bir de bu açıdan göstermek istedim. Fırçanın kıllarının bir tarafı kısa ve sık diğer tarafı uzun ve seyrek diyebiliriz. 


Uygulanmış hali ise bu şekilde 3. görselde iki kat uygulanmış hali. Genelde tüm maskaraları iki kat uyguluyorum. Daha güzel sonuç veriyor. Fiyatı 34 TL 



Ben Farmasi ürünlerini bulamıyorum, bulduğuma da güvenemiyorum diyorsanız eğer sizlere alışveriş yaptığım Farmasi Danışmanından da kısaca bahsedeyim.


 Songül Hanım hem çok ilgili hem de çok cana yakın. 

İnternet Sitesi:  Farmasikatalogu.net
Instagram:  Farmasi Kataloğu
 Twitter: Farmasi Kataloğu
Facebook: Farmasi Kataloğu




Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





4 yorum :