23 Mayıs 2017

FARMASİ ULTRA STAR LOOK MASKARA


Merhabaaalar ! Günün yazısı FARMASİ markasının Ultra Star Look isimli maskarası. 
Sırasıyla Farmasi 'nin tüm maskaralarını inceleyeceğimi söylemiştim. Buradan incelediğim diğer maskara olan Mega Shock inceleyebilirsiniz. 


Ultra Star Look özel çam şeklindeki fırçası ile kirpikleri kökten uça kavrayarak hacim vermeyi sağlıyor. Kullanımı bana göre çok rahat olmasa da bıraktığı etkiyi ve kıvırmasını çok beğendim. Çam şekilde olduğu için gözlerime azıcık büyük geliyor fırçası. 
Ayrıca maskara da keratin var kirpiklerinizi beslemeyi vaat ediyor. Ambalajı çok şık ve boyu ideal tam çantaya atmalık. 12 gr. 


Maskaranın bende ki duruşu ise bu şekilde. Ben duruşunu çok seviyorum ❤☺
Fiyatı 59 TL indirimler de 30-40 TL 'ye alabilirsiniz. 






Alabileceğiniz farmasi hesabı Songül Hanım hem çok ilgili hem de çok cana yakın. 

İnternet Sitesi:  Farmasikatalogu.net
Instagram:  Farmasi Kataloğu
 Twitter: Farmasi Kataloğu
Facebook: Farmasi Kataloğu
Farmasi Kataluğu: Kayıt






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





8 yorum :

  1. Fırçası bayağı değişikmiş güle güle kullan.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Fiyatı baya yüksekmiş, indirim kovalamalı :) birde fotoğraflarda arkadaki fulu görüntü fotoğraf makinasından mı kaynaklı yoksa herhangi bir program mı kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet indirimlerde tadından yenmez 🙃😊 fotoğraf makinasının kendi özelliği canım

      Sil