28 Mayıs 2017

INSTAGRAM FOTOĞRAFLARIMI NASIL DÜZENLİYORUM

Merhabaa.. Günün yazısı ile karşınızdayım. Başlıktan da anlayacağınız gibi SONUNDA dediğinizi duyar gibiyim. Bana bu güne kadar fotoğraflarımla alakalı sorduğunuz merak ettiğiniz şeyleri kendimce anlatacağım. Umarım işinizi görür.

İlk olarak söylemem gerekirse kullandığım ekipmanlar İphone 6 ve Nikon D3300. Fotoğraflarımı bunlar ile çekiyorum düzenlemelerini ise telefonum ile yapıyorum. 

Birazda kullandığım programlardan bahsedeyim. 


Kullandığım programlar en sık kullandığımdan başlamam gerekirse Youcam Makeup, VSCO, Phonto, Layout, InShot, PıcSart diğer ikisine çok elim gitmiyor açıkçası. 

* YouCam Makeup; En sık kullandığım uygulama, daha önceleri Facetune kullanıyordum küçük bir problem dolasıyla onu kullanamıyorum artık. Buda ona değer bir program. Gerek cilt güzelliği olsun, gerek ruj swachları olsun bu programla çok güzel hallediyorum işimi. 


Fotoğrafı seçiyoruz. Yüz ekle diyoruz. Çarpıları gözlere ve dudağa getiriyoruz. 



Daha sonra böyle bir kare çıkacak bu doğru yoldasınız demektir. Sonrasında ise resim otomatik olarak kendine makyaj yapacak tabi ki biz bu görüntüyü istemiyoruz. Bunun için gösterdiğim oku geri alıyoruz.



Sonrasında ise yüz ve yüz güzelliğini seçiyoruz bu kadar kolay ve basit ama sakın yüz güzelliğini fazla kaçırayım demeyin çok belli oluyor. Doğal yapmaya gayret edin. 

Sonrasında kullandığım bir başka program ise;

*PicsArt; Uygulama aslında bir çok fonksiyona sahip ama en çok gelen soru arka planı nasıl gri yapıyorsunuz oldu. 



Uygulamayı açalım ve filtreler kısmında Fx yazan kısımda siyah beyaz efektini seçelim. Sonra yuvarlak kısımda gösterdiğim sil butonu ile silmek istediğimiz kısımları silelim. 


Daha çok yakınlaştırarak fotoğrafın detaylarını iyice belirleyelim. 


Ve işte sonuç. 
Işık, keskinlik, kontrast vs. gibi şeyleri genelde ınstagram 'ın kendi özellikleri ile ayarlıyorum. 

Umarım işinizi görür, hoşçakalın..





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





14 yorum :

  1. Sema'cım harika detaylı bir yazı olmuş! YouCam kesinlikle işime yaracaklardan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden güle güle kullan tatlım 😊

      Sil
  2. Ben airbrush uygulamasından da çok memnunum. Bakmadıysanız bi bakın bence. Yazı çok açıklayıcı olmuş. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa duydum. Kesinlikle bakıcam beğenmenize çok mutlu oldum 😊

      Sil
  3. Canım o siyah beyazı cok merak ediyordum harika oldu! Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mutlu kuzum işini görüyorsa 😊 Rica ederim güle güle kullan şimdiden 😘

      Sil
  4. Youcam yüklendi bile balım ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan bitanem 💋❤️❤️

      Sil
  5. Ay kendi güzel kızın güzellik filtresiyle ne işi olurmuşş en doğalı bile harika! Bu arada banada beklerim dilarapekerr.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım seni takipteyim diye biliyorum ana 😊🙈

      Sil
  6. bence telefon ya da kaliteli bir makine çok önemli programlar 3 aşağı 5 yukarı aynı zaten :D

    YanıtlaSil
  7. canım benim eğer iPhone 6 ile bunları yapıyorsn 7 plus ile kimbilir neler yaparsın ...çok başarılı

    YanıtlaSil