13 Haziran 2017

BEE BEAUTY SUN 30 SPF YÜZ VE DEKOLTE İÇİN GÜNEŞ KREMİ


Merhaba ! Günün yazısı ile karşınızdayım.. Bugün hazır yaz aylarına da girmişken sizlere bir güneş kremi önerisinde bulunayım dedim. Bu ürün elime geçeli 2 hafta oldu ve her gün kullandım net bir şey söyleyebilmek adına. Ürün BEE BEAUTY markasına ait Gratis için Almanya 'da üretiliyormuş.30 SPF güneş koruması içeriyor. Yüz ve dekolte bölgesi için olanı bu, tüm vücut için olanlarını kullanmak henüz nasip olmadı. 


İnce, akışkan ve beyaz bir yapısı var ilk açtığımda huyunu bilmediğim için yarısını yere bocaladım. ☺ İçeriğinde bir de E vitamini varmış çok güzel değil mi ?  Özel olarak geliştirilmiş formülü düzenli olarak uygulandığında cildi kızıl ötesi A (R-A) ışınlarının oluşturacağı hasarlara karşı korumaya yardımcı oluyormuş. 


Ürünü genel anlamda ben çok beğendim. Matlaştırma özelliği olduğu için gün içerisinde parlama yapmıyor. Güneşe çıkmadan, makyajımı yapmadan 15 dakika önce sürüyorum hemen cilt tarafından emiliyor. Sonrasında ise makyajımı yapıyorum. Hafif yapıda olmasından dolayı sivilce yapmıyor henüz leke gibi bir sorunla da karşılaşmadım. Bana hediye olarak geldiği için şuan tam olarak fiyatını bilmiyorum. Gratis mağazalarından detaylı fiyatını öğrenebilirsiniz. Şimdilik benden bu kadar...







Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





8 yorum :

  1. bu markanın ürünlerini oldukça beğeniyorum bunu da deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok seviyorum el kremleri de çok güzel :)

      Sil
  2. Teşekkür ederiz paylaşım için :) ilk kez yorumunu okudum bu ürünün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim okuduğunuz için :)

      Sil
  3. Tam boy olanını denemek yaz bir türlü gelemediği için çoğumuza nasip olmayacak gibi :) ELine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatile gitmeme daha çok var sanırım çok geç yorumlayacağım tam boyunu :)

      Sil
  4. sivilce yapmaması güzelmiş, bu yaz farklı bir markadan aldım kremimi ama indirimde görürsem bunu da deneyebilirim =) eline sağlık =)

    YanıtlaSil