4 Haziran 2017

BODY FANTASIES SİGNATURE VÜCUT SPREYLERİ


Herkese merhabaa ! Günün yazısı miss gibi kokulardan oluşan bir kargo. Gratis 'te satışı olan BODY FANTASIES body spreylerinden bahsetmek istiyorum. Hazır yaz aylarına girmişken bu tarz kokulara ellerimiz gidiyor değil mi ? Bu tarz spreyleri sıcak havalarda buz dolabında saklamayı çok seviyorum sıkmak istediğim zaman çıkarıyorum serin serin oohh miss ! 
Ayrıca minnak boyları sayesinde tam çantaya atmalık ama büyük boyları da var tabi ki..

Bana gelen kokular; 
* Fresh white musk
* Pink Sweet pea fantasy
* Vanilla 


* Fresh White Musk; Taze beyaz çiçeklerin o temiz miss gibi kokusunu vücudunuz da hissetmesi o kadar güzel ki.. İçlerinde en çok beğendiğim ve favorim olan kesinlikle bu oldu. Ve duyduğuma göre en çok satan koku da bu imiş. Kokuları da ayrıca çok kalıcı diyebilirim. 


* Pink Sweet Pea Fantasy; Şekerli sakız, pembe çiçekler, masum, tatlı daha nelerle anlatabilirim ki bu kokuyu. Diyorum ya sanki şeker gibi :) ama bir o kadar da temiz bir kokusu var. 


* Vanilla; İsminden de anlaşılacağı üzere vanilya kokuyor. Vanilya kokusunu sevenler buna bayılacaktır. Ayrıca vanilya ile birlikte beyaz çiçekler, taze elma içeriyor. Bana bu koku da daha çok vanilyası ağır basıyor. Daha sonrasında taze çiçek kokularını hissedebiliyorsunuz. Bu kokuyu sonbahara çok yakıştırdım. Fresh White Musk bu aylarda kullanacağım sonra da bunu :)


Umarım biraz olsun ürünleri sizlere anlatabilmişimdir. Kokuları anlatmayı pek beceremem :) Fiyatları ise yanlış hatırlamıyorsam 10 TL söylediğim gibi Gratis 'ler de satılıyor. Ayrıca hayvanlar üzerinde de deney yapmıyorlar. 







Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





2 yorum :

  1. Bana gelen kargodaki kokularda ayrı bir güzeldi :) Güle güle kullan<3

    YanıtlaSil