1 Haziran 2017

GARNİER MUCİZEVİ CİLT KUSURSUZLAŞTIRICI BB KREM KARMA VE YAĞLI CİLT 5 'İ 1 ARADA


Herkese merhaba ! Günün yazısı Garnier markasının bir BB kremi, bilenler bilir günlük hayatım da BB kremden başka birşey kullanmıyorum. Yani bana favori fondötenin nedir diye sormayın çünkü yok, çünkü fondötenleri sevmiyorum :)

Bundan önce Garnier 'ın BB Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı kremini Klasik versiyonunu kullanmıştım oda orta tondu ve aşırı koyuydu. Su gibi bir üründü cildimi disko topuna dönderiyordu onu asla sevememiştim. Kuru ciltlerin sevebileceği bir ürün. Sırf bu yüzden diğer ürünlerine şans vermemiştim. Taki bu ürünü alana kadar. 


Garnier Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı Karma ve Yağlı Cilt 5'i 1 Arada ürünü. Parlamayı önleyerek cildi matlaştırmayı. Gözenekleri ve kusurları gizlemeyi, cilt rengini eşitlemeyi ve ışıltı vermeyi, nemlendirmeyi ve SPF 20 ile UV ışınlarından korumayı vaat ediyor. 

Ciltte kadife gibi bir doku oluşturuyor parlama ve kusma yapmadı aksine pudralı gibi ciltle anında bütünleşiyor. Orta ton olduğu için bana bir tık koyu geliyor ama yazın bronzlaştığım da mükemmel olacaktır. Şuan açık ten ürünlerimle karıştırarak uyguluyorum. 


Akışkan yapıda durduğuna bakmayın çok ince yapıda kapatıcılığı orta seviye de bir ürün. Yağsız formülü ile yağlı ciltler için özel olarak hazırlanmış. Kızarıklıkları da ayrıca kapatmaya yardımcı oluyor. En büyük vaadi ise 4 hafta düzenli kullanımında cilt daha az yağlanır, gözenek görünümü azalır, kusurlar gözle görülür bir şekilde azalır, cildin ışıltısı artarmış. Fiyatı ise 20 TL bir çok kozmetik mağazalarından bu ürünü temin edebilirsiniz. 






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





8 yorum :

  1. Güzel ürün, teşekkür ederizzz paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  2. garnier bb lerin her çeşidi bende çamur gibi oluyor, en açığı bile aşırı koyu kaçıyor ve hep sivilce yapıyor .D :D:D benim yıldızım barışmadı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende light rengini denemek istiyorum bakalım oda koyu olacak mı :)

      Sil
  3. Yaklaşık 2 yılı aşkın kullandığım ve memnun kaldığım tek bb krem. Kapatıcılık yönünden ten rengimle uyum yönünden başka bb krem bulamadım bunun üstüne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel iki yıl çok uzun bir süre :)

      Sil
  4. Sivilce yapmasından endişeleniyorum. Yaglı ciltter için diyor ama bende Garnier'in yaglı ciltler için nemlendiricisi sivilce yaptı misal. Görünüşü ve vaadleri çok cezbedici ki ben de fondöten sevmiyorum ama risk almaktan da çekiniyorum. Okuyan varsa ve yağlı ciltliyseniz dünyada üretilmiş en iyi Bb krem olan Pure&Beauty den uzak durmalısınız. Bebek gibi cildimi sivilceye boğdu. Dediğim gibi kuru ciltler için şahane lakin yağlı ciltler koşarak uzaklaşsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karma ve yağlı ciltliyim en sevdiğim BB krem Pure & Beauty, bu bb krem de çok güzel ama dediğim gibi rengi çok koyu. Birde bence sizin cildiniz çok hassas öyle olmasa her ürün cildinizi mahvetmez bence cilt testi yaptırmalısın

      Sil