7 Haziran 2017

NIVEA CANLANDIRICI YÜZ YIKAMA KÖPÜĞÜ NORMAL & KARMA CİLTLER


Merhabaa ! Güneşli ve güzel bir güne yakışacağını düşündüğüm bir temizleyiciden sizlere bahsetmek istiyorum. Nivea 'nın daha önce kullandığım temizleme ürünleri bana bu zamana kadar yetersiz gelmişti. Ama hep bir yandan da temizleme köpüğü nasıl birşey acaba deyip durdum. Artık şans verme zamanı gelmişti Migros indiriminde hemen kaptım bir tane. 


Ambalajı çok pratik ve kullanışlı tıraş köpüğü gibi dursa da cilde temas ettiğinde köpük dağılıyor kremsi temizleyici haline dönüşüyor. Çok ağır bir kokusu yok. Bana göre ürün bereketli değil çabuk bitebilir ben yarına kadar geldim bile üç pompa ile tüm yüzümü rahat yıkayabiliyorum. 



Görmüş olduğunuz gibi etkileri ve vaatleri bu şekilde. Cildimi aşırı nemli yapıyor.. Bende ki normal ve karma cilt için olanı. Bunun bir de pembesi var. Kısacası benim beğendiğim bir temizleyici oldu cildimi yormuyor, sivilce çıkarmıyor üstüne birde nemli tutuyor. Daha ne olsun. 
İndirimde aldığım için fiyatı 10 TL idi. Normal fiyatını hiç bilmiyorum. :)






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





12 yorum :

  1. vaatlerini yerine getirdiyse ne mutlu :)

    YanıtlaSil
  2. Bende pembe olani kullaniyorum ama cildimi kuruttu guya hassas diye pembe olani aldim ama ise yaramadi bitmesine az kaldi baska onerebilecegin kőpűk temizleyici var mi acaba? Sevgili gőkce♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan hariç köpük temizleyici kullanmadım

      Sil
  3. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Benimde günlük favori temizleyicilerimden <3

    YanıtlaSil