2 Temmuz 2017

DR. C. TUNA AYNISEFA YAĞI EL KREMİ


Merhaba.. Günün yazısı ile karşınızdayım. Benim gibi el kremi delilerini buraya alabilir miyim ? Farmasi biliyorsunuz ki bir çok ürünü ile sevilen bir Türk markası haline geldi. Bende bir çok ürününü denedim diyebilirim. 


El kremi konusunda çok seçiciyim bu ellerimin aşırı kuru ve çatlak olmasından dolayı sanırım. Aynısefa çiçeğinden elde edilen şifalı bir krem diye geçiyor. yoğun bir krem gibi görünse de benim için yeterli olmadı ama yazın kullanımı için çok ideal olur. Yazın sıcaklarda aşırı nem veren kremler kullanılmıyor çünkü. Kolay ve çabuk emiliyor. Kokusu yoğun değil en sevdiğim özelliği oldu. 


Benim elim için bu kadarı bile yetiyor. Çantaya atmalık olduğundan gün içinde ellerimi falan yıkadığımda tekrar ihtiyaç halinde uyguluyorum. İçeriğinde paraben yok, boya içermiyor, koku veya esans içermiyor. Daha sıkı ve ipeksi bir yumuşaklık vaat ediyor. 25 TL fiyatı var indirimle yarı fiyatına alabilirsiniz. 






Alabileceğiniz farmasi hesabı Songül Hanım hem çok ilgili hem de çok cana yakın. 

İnternet Sitesi:  Farmasikatalogu.net
Instagram:  Farmasi Kataloğu
 Twitter: Farmasi Kataloğu
Facebook: Farmasi Kataloğu
Farmasi Kataluğu: Kayıt






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..

   Youtube 
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





2 yorum :

  1. Bu bende de var 1 kez denedim henuz ama baya guzel 😍😍 kokusuna ozeikle bayildim. Ellerimde egzama var ve Farmasi temsilcisi iyi gelecegini soylemisti.. su ara egzamam bas gostermedi ama tekrarladiginda tekrar deneyecegim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. El kremleri zaafım, çok merak ettim :)

    YanıtlaSil